Tuesday, March 22, 2011

7 GAME TANPA GOL

 
Sebelum ini, footballcrazie pernah keluarkan entri 5 GAME TANPA GOL untuk menunjukkan Torres ni dah kemarau gol. Dalam entri tu jugak footballcrazie pernah berjanji tak nak keluarkan entri 6 GAME TANPA GOL. Memang tepat, aku bukan keluarkan entri itu tapi entri 7 GAME TANPA GOL. LOL. Kawan aku, fans Manchester United berkata:


"Aku lebih suka Torres tak score gol sebab bila dia score, nanti lebih banyak yang akan datang."



Nampak tak? Aku pun ternanti-nanti bila gol pertama dan berikutnya. Tungguuuuu..... =D


KTBFFH,

No comments:

Post a Comment

 
coompax-digital magazine